El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
L'estilisme és de Franca Squarzapino, Oscar al millor vestuari l'any 1991 per Cyrano de Bergerac
Fa uns minuts, hem vist les primeres imatges de les Noces de Fígaro al Teatre Principal de Palma. S’estrena dimecres però avui han fet l’assaig general. Aquesta producció, que inaugura la 32 ena edició d’opera, arriba del Teatro de la Maestranza de Sevilla.
És la primera vegada que una dona dirigeix l’orquestra a la temporada d’òpera. Ho fa Yi Chen Li. El vestuari és de Franca Squarzapino, Oscar al millor vestuari l’any 1991 per CYRANO de BERGERAC. Entre els solistes destaquen Carlos Chausson, Simon Orfila i Ruth Iniesta.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle