Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Prou! assegura també que ha detectat les primeres festes il·legals a finques privades
L’inici de la temporada de l’oci nocturn i les festes provoca també les primeres queixes a Eivissa. L’Associació “Prou!”, que promou un model turístic més tranquil i sostenible veu amb preocupació l’excés de renou que ja han provocat les primeres obertures a discotèques i clubs de platja, que diuen, són en alguns casos “discoteques a l’aire lliure”.
Al mateix temps que s’han celebrat les primeres festes a les discoteques eivissenques, arriben també les queixes a causa de l’enrenou que provoquen. “El temor que tenim és que enguany sigui pitjor que lo que havia estat en anys anteriors, quan tothom pensava que volíem canviar de model“, ha explicat Jaume Ribes, portaveu de Prou!
De fet, l’any 2014, l’edifici Bossamar, situat a la zona de festes de Platja d’en Bossa, va ser insonoritzat perquè els vesins no podien dormir. Unes queixes que inclouen també als beach clubs, per a alguns, discoteques a cel obert que no permeten gaudir de les platges i del seu entorn.
L’associació també es mostra preocupada per la proliferació de les festes il·legals que ja han detectat enguany i demana solucions als polítics eivissencs de cara a l’actual temporada.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703