Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Els arqueòlegs asseguren que és difícil determinar que pertanyi a un afusellat pels franquistes
L’equip d’arqueòlegs que dirigeix Almudena García ha trobat la part inferior dreta d’una cama. En tractar-se d’una petita part del cos i trobar-se de manera aïllada, és molt difícil assegurar que pertanyi a una de les víctimes afusellades pel bàndol franquista durant la Guerra Civil. Així doncs, se segueix amb la recerca.
Davant la possible aparició de més restes, els arqueòlegs necessiten la presència de familiars per poder identificar l’ADN. El Fòrum per la Memòria Històrica d’Eivissa i Formentera ha fet una crida perquè els familiars de represaliats s’acostin fins al Cementeri Vell d’Eivissa.
Avui dimecres hi ha hagut visita institucional a les excavacions. A l’horabaixa arriba la resta de l’equip d’arqueòlegs. Des de demà dijous es treballarà en dos punts: al cementeri no catòlic i al passadís central de l’entrada actual del cementeri.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'Ajuntament de Palma ha prohibit de forma cautelar que l'agressor, un altre venedor, torni al mercat