El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament en talla el subministrament a les finques de fora vila per consum excessiu
Primeres restriccions d’aigua a Bunyola per la falta de pluges i l’excés de consum a fora vila. És per això que se n’ha tallat el subministrament a les finques rústiques.
L’escàs cabal de les dues fonts que abasteixen el nucli urbà de Bunyola ha obligat l’ajuntament a emetre un ban en què es restringeix el consum d’aigua a 200 litres per habitant i dia, com també prohibir omplir piscines, regar hortes i rentar cotxes. L’aprovació del ban precedeix l’aprovació d’un reglament de consum d’aigua al municipi que l’equip de govern vol aprovar a les properes setmanes.
A les properes hores l’Ajuntament preveu tornar a donar subministrament a fora vila, però el tornaran a tallar si el consum d’aigua es dispara.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles