Ha mort la dona de 70 anys ferida greu en l’explosió de gas a una casa des Migjorn Gran
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L'Ajuntament demana la implicació de tot els ciutadans per evitar restriccions futures que serveixin per garantir el subministrament per a tota la població
El batle de Maó alerta que la situació de l’aigua és complicada al municipi i ha demanat la implicació de tot els ciutadans per evitar restriccions futures que serveixin per garantir el subministrament per a tota la població.
Les primeres restriccions ja han començat. S’ha reduït la pressió de la xarxa; s’ha suspès el reg d’espais públics; s’ha incrementat el control sobre els equipaments municipals de major consum; s’ha advertit als grans consumidors que redueixin el consum d’aigua, i s’han incrementat les restriccions de subministrament d’aigua a creuers, iots o grans embarcacions. Tot, per fer front a la manca d’aigua que pateix el municipi.
L’Ajuntament -insisteix- que la situació és complicada i que necessiten la implicació de tothom per evitar que s’incrementin les restriccions. Demanen als més de 16.000 abonats que, durant les properes setmanes preguin mesures com: evitar regar (i si és imprescindible no fer-ho mai entre les 8 del matí i les 8 del vespre); no fer net amb aigua els cotxes, terrasses o patis; no omplir piscines; revistar que les instal·lacions no tenguin pèrdues i, a casa, optimitzar les dutxes i posar les rentadores o els rentaplats amb la càrrega completa.
I avisen que, si el consum no es redueix, i no es pot garantir el subministrament a tota la població, s’hauran hauran de prendre mesures més restrictives durant els pròxims dies.
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'Ajuntament de Palma ha prohibit de forma cautelar que l'agressor, un altre venedor, torni al mercat
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia