Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

La Policia Nacional ja ha aixecat 5 actes administratives per incompliment de les restriccions establertes
El primer dilluns feiner amb decret d’alarma, la Policia Nacional ha aixecat cinc actes administratives a tres persones i a dos establiments de Manacor, Eivissa i Palma per incompliment de les restriccions establertes.
Els agents de la Policia Nacional han recorregut carrers i visitat supermercats i grans superfícies per recordar les instruccions que s’han de seguir.
Són els propis treballadors dels comerços els que avisen la Policia quan veuen aglomeracions.
També hi ha hagut alguns dubtes a les dependències judicials. Els jutjats de l’avinguda d’Alemanya romanen tancats. Només està disponible el jutjat de guàrdia.
Els jutjats de sa Gerreria, també estan tancats. Alguns serveis d’han de fer de manera telmàtica i d’altres han quedat suspesos a l’espera de reorganitzar el servei de justícia.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13