La conselleria ha posat en marxa el protocol d'actuació, s'ha aïllat els afectats i es farà una higienització de l'espai que han utilitzat
Avui migdia s’ha fet públic un cas de Covid-19 a les instal·lacions del Prínceps d’Espanya. Es tracta d‘un jove pilot que forma part de l’escola de motociclisme del Centre de Tecnificació, que és asimptomàtic. Com a mesura d’actuació, s’ha aïllat el pilot i els tècnics que han estat en contacte amb ell, i es farà una higienització de l’espai que han emprat durant els darrers dies. Emperò, a hores d’ara, no es planteja en cap cas el tancament del Prínceps.
Aquest positiu però no és el primer que es registra al centre després de la seva reobertura. Fa dues setmanes es va detectar un positiu a una gimnasta, la qual va ser automàticament aïllada, igual que les seves companyes d’entrenament, a les quals també els van fer el test, i totes van donar negatiu. Des del positiu, cada dia es desinfecta la sala d’entrenaments, i cap de les implicades amb el positiu hi ha tornat a entrenar.
Balanç COVID-19 a Balears: 81 nous contagis, cap nova defunció i 2 altes més
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda