Ampli dispositiu policial a l’hospital de Son Espases de Palma per una falsa alarma
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat

Diaris britànics alerten els turistes dels possibles efectes de la vaga
L’empresa mallorquina Melchor Mascaró aglutina la major part dels treballadors i municipis de l’illa afectats per la vaga de recollida de fems convocada a partir de dia 22. Afirmen que es volen seure a negociar un conveni autonòmic que pugui unificar les taules salarials de tot el sector. Són conscients que una vaga de neteja viària i fems en plena temporada turística seria molt perjudicial per a tothom i confien d’arribar a acords per desconvocar les mobilitzacions.
Diaris sensacionalistes britànics com The Sun o el Daily Express ja fa dies que anuncien la vaga amb titulars com aquest “Els britànics es poden trobar a Mallorca muntanyes de fems i males olors a la sortida dels hotels per una vaga de la recollida de brossa”.
La vaga afectarà tots el municipis a excepció de Palma, Calvià i Puigpunyent. El Govern afirma que les reivindicacions dels treballadors són justes i ajuntaments afectats com el d’Alcúdia no es volen imaginar una vaga així.
La patronal de la petita i mitjana empresa PIMEM es mostra favorable a la signatura d’un conveni autonòmic que dignifiqui les condicions de feina tal com reclamen els treballadors però critiquen que es convoqui una vaga indefinida en plena temporada alta.
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023
A Palma hi ha 8 escoletes que tenen el servei externalitzat
La trentena de veïns desallotjats ja han pogut tornar a ca seva