La flama de la llengua finalitza el seu viatge a Mallorca
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
Ciutadans assegura que l’acord provocarà un augment dels imposts
El Govern Central i Podem han arribat a un principi d’acord perquè les pensions s’actualitzin automàticament segons l’IPC real enguany i l’any que ve. Ho anunciat la formació morada.
L’acord implicaria una paga única als pensionistes a principi de 2019 per compensar la pujada de la inflació. L’executiu de Pedro Sánchez i Podem també han acordat reformar la Llei d’Estabilitat Pressupostària per tal que els objectius de dèficit es votin només al Congrés. L’objectiu és evitar que el Partit Popular bloquegi al Senat els objectius de dèficit de l’Estat i de les comunitats.
Miguel Gutiérrez, el secretari general del grup parlamentari Ciutadans ha criticat l’acord perquè el considera antidemocràtic, i assegura que provocarà un augment dels imposts.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
Hi ha compradors que arriben a pagar 100.000 euros per parcel·les de 7.000 m²
Tomeu Penya ha rebut la flama al seu poble, Vilafranca