Ha mort Xisco Quesada, el jove mallorquí que va commoure les xarxes mostrant el seu dia a dia amb el càncer
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors podrien aconseguir un augment de sou del 15%
Els treballadors de l’empresa de neteja viària i recollida de fems de Sóller reclamen una pujada salarial del 30 per cent i un conveni col·lectiu nou, a més d’un sistema més àgil per detectar i reparar les avaries de la maquinària. Amb aquestes demandes, han convocat una vaga indefinida, que començaria dia 13 de maig, coincidint amb les festes des Firó.
Per evitar la vaga, l’Ajuntament i els representants sindicals han negociat un principi d’acord que inclou un increment salarial del 15 per cent en dos anys. Juanjo Del Teso, representant de Serveis de la Comunitat d’UGT, i Carles Simarro, batle de Sóller, han destacat que hi ha voluntat d’acord i confien que es pugui desconvocar la vaga.
L’acord haurà de ser ratificat divendres matí en una reunió al tribunal de mediació i arbitratge. Mentrestant, la vaga continua convocada.
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals