Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La Plataforma veïnal de la Platja de Palma es mostra molt escèptica, i diuen que fins que no vegin les inversions no s'ho creuran.
L’ajuntament de Palma i el govern estatal han arribat a un principi d’acord per promoure inversions a la Platja de Palma per valor de 20 milions d’euros. Ara cal que el Ministeri d’Hisenda l’inclogui en els pressupostos de l’any que ve. La Plataforma veïnal de la Platja de Palma es mostra molt escèptica, i diuen que fins que no vegin les inversions no s’ho creuran.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre