Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Es creu que aquests ous decorats eren considerats com un element pont entre els vius i els morts
“Principi Vital: Closques d’òu d’estruç púniques” és la nova exposició que presenta el Museu Arqueològic de les Pitiüses a Formentera.
S’hi poden veure rèpliques del centenar de troballes d’ous d’estruç de l’època púnica que es varen trobar a la necròpolis de Puig des Molins, a Eivissa, així com el seu procés de creació.
Es creu que aquests ous decorats eren considerats com un element pont entre els vius i els morts, i que les seves decoracions en ocre vermell parlen del renaixement després de la mort.
Aquesta exposició es podrà visitar fins al 25 de novembre al Centre antoni Tur Gabrielet de Formentera.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície