Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

L'objectiu és lluitar contar les violències masclistes
Llibreters i editors de les Illes visibilitzen la seva disconformitat amb la sentència de La Manada. Ho fan, sumant-se al projecte ‘Prou cultura de la violació’. Una iniciativa que té com a objectiu mostrar el sentiment de rebuig cap a la xacra de la violència masclista.
El Club de lectura feminista de la llibreria Drac Magic ha acollit aquest dijous una lectura col·lectiva de la sentència de La Manada. Les assistents han llegit el paragràf en el qual volien posar emfàsi, i també altres referents culturals de caire reivindicatiu.
Aquesta és la primera d’una sèrie d’accions que han engegat diverses llibreries i editorials de Palma i a la que la propera setmana es sumarà la llibreria Lluna. L’objectiu: visibilitzar i mantenir viu el sentiment de rebuig envers aquesta xacra.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix