Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
El Consell de Formentera estudia les propostes, d'un informe encarregat per veure l'estat del projecte, per executar-les com més aviat millor
Un informe encarregat pel Consell de Formentera detalla diversos problemes de seguretat en els pantalans i els amarraments ecològics del projecte de regulació de l’estany des Peix. La institució estudia les propostes per executar-les com més aviat millor.
Un equip d’inspecció subaquàtica ha comprovat que els reforços dels ancoratges dels fondejos en arena són de baixa qualitat i hauran de ser substituïts, també s’hauran de reemplaçar les boies punxades i les que han estat arrancades pels temporals per un altre model que sigui més rígida. En l’informe també s’assenyala que als pantalans manquen elements de seguretat com ara escales d’accés en cas d’una caiguda accidental a l’aigua, llums, salvavides, extintors i farmacioles, entre altres elements.
La institució insular estudia les propostes per executar-les com més aviat millor. L’informe ha estat encarregat pel president i conseller de Litoral, Llorenç Córdoba, per millorar la seguretat dels amarraments ecològics i el pantalà flotant de l’Estany des Peix després de l’onada d’embarcacions que es varen deixar anar d’aquests amarraments durant els temporals soferts al final de 2023.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya