La Policia Nacional va respondre a manifestants violents que haurien ferit cinc agents, segons el seu informe
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
També un veler de grans dimensions està encallat a ses Salines envaint la zona de bany
Fa setmanes que dues embarcacions abandonades romanen encallades a diferents punts de la platja de Talamanca, a la zona de ses Figueres. L’Ajuntament de Santa Eulària ja va comunicar la situació a Capitania Marítima i Costes perquè localitzassin els propietaris de les embarcacions, que són els responsables de retirar-les.
Com que els propietaris no han aparegut, el Consistori ja ha començat a cercar empreses per extreure les barques de forma subsidiària.
A ses Salines, també hi ha un veler abandonat des de fa més d’un mes. Finalment el retirarà una empresa polonesa, tot i que l’Ajuntament de Sant Josep ja havia fet tràmits per encarregar-se de l’extracció.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres