Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Si als anys 70 hi havia més de 130 empreses que s'hi dedicaven, ara només en queden una quinzena
Pep Lemon va aturar la producció de refrescs l'any 2018.
35La producció de begudes refrescants a les Illes Balears ha baixat més d’un 90% en només 40 anys. Si als anys 70 n’hi havia 130 empreses locals destinades a produir-ne, ara ja només en sobreviuen una quinzena. I de totes ells, només n’hi ha una que elabori el seu producte amb envasos retornables.
Situació que posa de manifest el fort pes que encara tenen els plàstics en la distribució de begudes. Això, tot i que un informe elaborat pel Govern apunta que tots els líquids que es consumeixen a l’arxipèlag es distribuïssin en botelles reutilitzables, es podrien arribar a estalviar més de 30.000 tones anuals de fems. En total, a les Balears es comercialitzen més de 550 milions de begudes envasades cada any. La meitat, en hotels, bars i restaurants.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç