50 anys de la balena de la Colònia de Sant Pere
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Si als anys 70 hi havia més de 130 empreses que s'hi dedicaven, ara només en queden una quinzena
Pep Lemon va aturar la producció de refrescs l'any 2018.
92La producció de begudes refrescants a les Illes Balears ha baixat més d’un 90% en només 40 anys. Si als anys 70 n’hi havia 130 empreses locals destinades a produir-ne, ara ja només en sobreviuen una quinzena. I de totes ells, només n’hi ha una que elabori el seu producte amb envasos retornables.
Situació que posa de manifest el fort pes que encara tenen els plàstics en la distribució de begudes. Això, tot i que un informe elaborat pel Govern apunta que tots els líquids que es consumeixen a l’arxipèlag es distribuïssin en botelles reutilitzables, es podrien arribar a estalviar més de 30.000 tones anuals de fems. En total, a les Balears es comercialitzen més de 550 milions de begudes envasades cada any. La meitat, en hotels, bars i restaurants.
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
En un moment de la discussió, un dels implicats ha tret un ganivet