Incendi a una casa de Porto Cristo amb una dona i una nina afectades
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
El Ministeri preveu escenaris de semipresencialitat i un any més de mascaretes a les aules
El document filtrat del Ministeri d’Educació sobre com serà el curs 2021-2022 parla d’intentar garantir la màxima presencialitat. I que depenent de la situació sanitària, a partir de 3r d’ESO podria haver-hi semipresencialitat. A la Federació d’Associacions de Mares i Pares d’Alumnes això no els acaba de convèncer. Demanen que la presencialitat sigui del 100% en totes les etapes.
El document també planteja reduir la distància de seguretat a les aules d’ESO i Batxillerat d’1,5 metres a 1,2. I ràtios de 20 alumnes per aula d’Infantil i 25 de Primària. Els sindicats de professors ANPE i STEI demanen que es mantinguin les classes de 20 alumnes amb la mateixa quantitat de professors que hi ha actualment (o contractant-ne més, si és necessari).
Segons l’esborrany del Govern central, el curs que ve els alumnes d’una mateixa classe no caldrà que mantinguin la distància interpersonal. A més, els de diferents grups d’un mateix curs podran interactuar en activitats a l’aire lliure.
Durant tot el curs que ve, l’esborrany del Ministeri preveu mantenir totes les mesures sanitàries actuals. Preferentment, ventilació natural, intensificació de la neteja i mascareta obligatòria tot el curs a partir dels sis anys.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya