Pep Gonella, un ca de bestiar de primera
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya
La Conselleria d'Educació afirma que primer s'ha de desplegar la normativa estatal
Els professors de Formació Professional celebren que la nova llei educativa permetrà la seva equiparació amb els de secundària. Ara, demanen que aquesta transició sigui ràpida. La Conselleria d’Educació es mostra favorable al canvi, però explica que caldrà esperar que es desplegui la llei.
L’equiparació amb els professors de secundària és una reivindicació històrica del professorat tècnic de l’FP. Volen passar del nivell A2 a l’A1. Fins i tot, professors d’arreu de l’Estat s’han organitzat en un grup de Telegram per reclamar-ho.
Ara, la nova llei educativa, la LOMLOE, permetrà fer realitat aquesta petició. Però, tot això ho ha d’aplicar cada autonomia, i ara els demanen celeritat. La Conselleria d’Educació explica que, primer, cal que es desplegui la normativa estatal.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis