Els docents demanen la implicació de les institucions, asseguren que la situació afecta l'estabilitat dels centres, dels projectes educatius i la qualitat de l'ensenyament
Preus de lloguer abusius, condicions inhabitables de l’allotjament i reduïda temporalitat dels mesos de lloguer, són els seus principals mal de cap.
Per illes, Eivissa i Formentera són les més afectades, ja que molts dels seus centres compten amb un terç de la plantilla d’interins.
Alguns d’ells prefereixen perdre punts a les llistes i marxar de l’illa, mentre d’altres arriben a límits extrems de demanar ajuda a tota la família per hipotecar-se i fer-se amb un pis. Molts renuncien a venir a les Pitiüses, tot i que això els sigui contraproduent.
Segons fonts oficials, es descarta que el cos trobat pels tripulants d'una embarcació estigui relacionat amb aquest cas i l'operatiu continua activat per cercar la dona
La presidenta del Congrés havia negat haver-se reunit amb l'empresari en comissió parlamentària