Un home rep dues punyalades a prop de Son Moix
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
Tot plegat en un ple en el qual també ha guaitat el cas Errejón
La presidenta del Govern, Marga Prohens, ha acusat aquest dimarts l’executiu d’Armengol d’estafar 11 milions d’euros de les Balears per a la trama Koldo. Aquest ha estat un dels temes que s’han colat a la sessió plenària. De fet, ha estat amb motiu de la política d’habitatge del Govern, i a propòsit dels missatges que, segons l’UCO, s’haurien intercanviat l’exconseller socialista, Marc Pons i Koldo García.
Fins a sis preguntes específiques hi ha hagut sobre el programa ‘Lloguer segur’, quatre de les quals formulades pels socialistes, que insisteixen que no és un programa destinat a les rendes baixes. El Govern reitera que el problema de l’habitatge també afecta les rendes mitjanes. Més per Menorca també reclama que s’abaixi el llindar per ser beneficiari del programa, dels 60.000 anuals als 33.000.
Tot plegat en un ple en el qual també ha guaitat el cas Errejón i en el qual s’ha parlat de prioritats de cara als comptes del 2025. En matèria de mobilitat, el conseller del ram ha anunciat que aquesta mateixa setmana s’encarregarà l’estudi de càrrega viària de Menorca, en resposta als ecosobiranistes menorquins que reclamen la limitació de vehicles.
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació
Les cirurgies bariàtriques es van començar a fer a Menorca el 2019 i ja s'han operat entre 60 i 65 persones