El PSIB ha valorat la decisió del també líder dels socialistes com "una victòria de la democràcia"
La presidenta del Govern, Marga Prohens, ha definit les declaracions de Pedro Sánchez com a “espectacle esperpèntic i irresponsable”. A preguntes dels periodistes, la cap de l’Executiu exigeix al president espanyol que doni explicacions pels casos que s’investiguen al seu entorn, en referència a la denúncia contra la seva dona per presumptes irregularitats.
El PSIB ha valorat la decisió del també líder dels socialistes com “una victòria de la democràcia”. El secretari d’Organització del PSIB, Cosme Bonet, ha expressat la seva confiança que suposi “un abans i un després” en la manera de fer política.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada