Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

I un dia després dels 100 dies de Marga Prohens al capdavant del Govern de les Illes, la presidenta ha destacat el valor de la paraula donada i les mesures aprovades els primers mesos de legislatura.
Entre aquestes mesures, ha destacat l’eliminació de l’Impost sobre Successions i Donacions, així com l’eliminació de l’Impost de Transmissions Patrimonials a menors de 30 anys. També ha valorat el retorn de les notes numèriques, la captació i fidelització del personal sanitari i l’aprovació del decret d’emergència habitacional.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç