Ha mort Ana María Jaume Vanrell, vídua de Gabriel Escarrer
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre

Segons critica el PSIB, l'Executiu ho vol modificar per no perjudicar "el regidor d'Urbanisme de l'Ajuntament"
La presidenta del Govern, Marga Prohens, ha assegurat que no té “ni idea” de si s’han fet modificacions en el traçat del tren Llucmajor-Campos, ja que se segueixen criteris tècnics, i ha dit al PSIB que té “una obsessió malaltissa” amb Campos.
Així ho ha expressat aquest divendres la líder de l’Executiu en una roda de premsa en què ha anunciat una remodelació del seu Govern, després de ser preguntada per les declaracions dels socialistes en què assenyalen que l’Executiu vol canviar el traçat del tren a Campos per no perjudicar, segons han assenyalat en una nota de premsa, “el regidor d’Urbanisme de l’Ajuntament”.
Prohens ha afirmat que desconeix si hi ha cap modificació i ha criticat els socialistes per tenir “una obsessió malaltissa amb Campos”. També ha aprofitat per retreure les investigacions judicials, de presumpta corrupció, en ex alts càrrecs del PSOE: “Amb la mà dreta del president del Govern a la presó fent clubs de lectura i la presidenta del Congrés mentint en una comissió d’investigació, per qui ens han pres?”, ha criticat.
Sobre el tren de Migjorn, el portaveu parlamentari del grup PSIB-PSOE, Iago Negueruela, ha insistit que la presidenta “no hagi volgut donar cap explicació”: “És un tren que igual donarà la volta a l’illa amb la condició de no tocar segons quines finques”. En una nota, Negueruela ha lamentat les declaracions de Prohens, ja que “sembla ser l’única persona que no sabia que es canviava el traçat del tren”.
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre
L'artista internacional ha utilitzat les parets per expandir la seva obra, que es caracteritza per la seva profunditat i immersió
Una dona de 30 anys en estat crític i un jove de 15, greu
S'ha obert una investigació per a esclarir les causes del foc que, segons han afirmat els Bombers, és intencionat