Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
La presidenta del Govern anuncia les mesures per pal·liar la manca d'aquests professionals a l'Hospital de Can Misses
La presidenta del Govern, Marga Prohens, ha anunciat que totes les places de metges oncològics d’Eivissa es declararan com “de difícil cobertura”. És una de les mesures que posarà en marxa el nou executiu autonòmic per pal·liar la manca d’aquests professionals a Can Misses. Així ho ha comunicat la presidenta del Govern als representants de les associacions de pacients oncològics de les pitiüses.
Confiança
Prohens també ha explicat que es faran “plans de fidelització” d’aquests professionals i s’establirà un “nou complement”. A més a més, la cap de l’Executiu balear s’ha compromès que mentre sigui necessari continuar desplaçant oncòlegs des de Mallorca, aquests “atendran sempre els mateixos pacients” per restablir una relació de confiança.
Problemes de climatització
Juntament amb Prohens, també ha visitat Eivissa la nova consellera de Salut, Manuela García, qui ha respost a les crítiques sobre els problemes de climatització a diversos hospitals de les Illes. García ha explicat que treballa per solucionar aquest tema des que va prendre possessió del càrrec i que, a Formentera, tot quedarà solucionat la setmana que ve. A més, ha dit que a Son Llàtzer el sistema d’aire condicionat no està romput.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes