Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Els presidents del PP signen la Declaració d'Astúries, el full de ruta en aquesta matèria
El Partit Popular ha presentat, aquest diumenge, el paquet de mesures amb què pretén facilitar l’accés a l’habitatge a les comunitats autònomes on governa. Algunes d’aquestes mesures ja estan implantades pel PP de les Illes.
D’aquesta manera, els presidents autonòmics populars han consensuat la rebaixa fins al 4% de l’impost sobre transmissions patrimonials en la compra d’habitatge per a joves, que a les Illes ja s’havia suprimit. Igualment, han consensuat el pla de lloguer segur i la cessió de sòl a promotors, també implantat a les Balears. La baixada d’impostos tant als compradors i arrendataris com als arrendadors, les facilitats burocràtiques als promotors i avals del 100% per les entrades pagades per compravenda per joves de 35 a 40 anys s’afegeixen a les mesures contra l’ocupació d’habitatges.
El president del PP, Alberto Núñez Feijóo ha anunciat, ben aviat, la presentació del Pla Nacional d’Habitatge del PP, amb vista a un govern estatal. També ha anunciat més rebaixes d’imposts, a banda de les assenyalades.
https://www.youtube.com/watch?v=u11hRR7DJuw
Després d’aquesta reunió, Marga Prohens ha tret pit de la seva gestió a les Balears, davant presidents i presidentes del PP, i de la cúpula del partit. Ha afirmat que les mesures de les Illes per afrontar el problema de l’habitatge abanderen el pla nacional del PP.
Això arriba un dia abans que el president del Govern prepari, per a aquest dilluns, l’anunci de més mesures en matèria d’habitatge. Ho farà en un fòrum del Ministeri que clourà Pedro Sánchez. Els socialistes han criticat, aquest mateix diumenge, el pla presentat per Feijóo, dient que és una farsa.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper