Un abocador il·legal al terme municipal de Palma afecta la vida escolar dels alumnes del centre Es Liceu de Marratxí
La crema sense control de pneumàtics i fems obliga l'escola a dessallotjar les pistes esportives per protegir els infants
Els presidents del PP signen la Declaració d'Astúries, el full de ruta en aquesta matèria
El Partit Popular ha presentat, aquest diumenge, el paquet de mesures amb què pretén facilitar l’accés a l’habitatge a les comunitats autònomes on governa. Algunes d’aquestes mesures ja estan implantades pel PP de les Illes.
D’aquesta manera, els presidents autonòmics populars han consensuat la rebaixa fins al 4% de l’impost sobre transmissions patrimonials en la compra d’habitatge per a joves, que a les Illes ja s’havia suprimit. Igualment, han consensuat el pla de lloguer segur i la cessió de sòl a promotors, també implantat a les Balears. La baixada d’impostos tant als compradors i arrendataris com als arrendadors, les facilitats burocràtiques als promotors i avals del 100% per les entrades pagades per compravenda per joves de 35 a 40 anys s’afegeixen a les mesures contra l’ocupació d’habitatges.
El president del PP, Alberto Núñez Feijóo ha anunciat, ben aviat, la presentació del Pla Nacional d’Habitatge del PP, amb vista a un govern estatal. També ha anunciat més rebaixes d’imposts, a banda de les assenyalades.
https://www.youtube.com/watch?v=u11hRR7DJuw
Després d’aquesta reunió, Marga Prohens ha tret pit de la seva gestió a les Balears, davant presidents i presidentes del PP, i de la cúpula del partit. Ha afirmat que les mesures de les Illes per afrontar el problema de l’habitatge abanderen el pla nacional del PP.
Això arriba un dia abans que el president del Govern prepari, per a aquest dilluns, l’anunci de més mesures en matèria d’habitatge. Ho farà en un fòrum del Ministeri que clourà Pedro Sánchez. Els socialistes han criticat, aquest mateix diumenge, el pla presentat per Feijóo, dient que és una farsa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La crema sense control de pneumàtics i fems obliga l'escola a dessallotjar les pistes esportives per protegir els infants
El Centre Bit d’Alaior treballa per reproduir una peça avariada que el fabricant ja no produeix, a partir d’una iniciativa de Flor Giomi, una pacient amb paraplegia
El debat amb els portaveus dels grups parlamentaris serà dimecres 21