Dues dones mortes en un accident de trànsit a Formentera
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
La presidenta afirma que el Govern consultarà la ciutadania en una macroenquesta, a més de monitorar els fluxos i es faran estudis de carreteres i espais naturals
La sessió plenària d’avui al Parlament ha basculat entre la recerca de responsabilitats per l’actual situació de saturació turística que ja sembla compartida a les Illes. La presidenta del Govern, Marga Prohens, ha deixat clara la seva postura: “No xerr ni xerraré de decreixement, xerr de decréixer en oferta il·legal, de contenció i de sostenibilitat”. Mentre l’oposició l’ha acusada de no tenir credibilitat, diuen, per haver canviat de postura envers la situació de saturació turística.
De qualque manera ha estat una prèvia de dos fets noticiables de la setmana: la reunió de primera taula de diàleg per la sostenibilitat turística i la previsible aprovació divendres del decret de simplificació administrativa. “Ens asseurem amb les cartes marcades i esperant l’aprovació d’un decret llei divendres?”, ha preguntat el portaveu dels socialistes, Iago Negueruela. Des del Govern insisteixen que l’augment de construcció en sòl rústic es va produir les passades legislatures quan governava l’esquerra. Concreten que els habitatges que es podran regularitzar fora d’ordenació ja existeixen i que l’administració ha perdut qualsevol dret sobre aquests. Mentrestant, l’oposició reclama mesures concretes i des de l’Executiu en defugen i apel·len a la concòrdia i el diàleg.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació