X

Prohens presentarà aquest divendres les mesures de les Balears per pal·liar els efectes de la guerra

Serà després de plantejar el paquet de xoc en el si del Consell de Govern

27/03/2026

Prohens presentarà aquest divendres les mesures de les Balears per pal·liar els efectes de la guerra

47

La presidenta Marga Prohens es reunirà aquest divendres horabaixa amb agents socials i econòmics per a presentar-los les mesures anticrisi. Serà després de plantejar el paquet de xoc en el si del Consell de Govern. Les iniciatives del Govern per ajudar diferents sectors econòmics de les Illes seran complementàries a les convalidades aquest dijous al Congrés.

A les 16.00 hores, a Ca n’Oleo, a Palma, està previst que la presidenta presenti les mesures en companyia del vicepresident i conseller d’Economia, Hisenda i Innovació, Antoni Costa. Hi assistiran el conseller d’Empresa, Autònoms i Energia, Alejandro Sáenz de San Pedro; el conseller d’Habitatge, Territori i Mobilitat, José Luis Mateo; la consellera de Treball, Funció Pública i Diàleg Social, Catalina Cabrer, i el conseller d’Agricultura, Pesca i Medi Natural, Joan Simonet. A més, hi haurà representació dels consells insulars i de la FELIB.

Transport

Prohens vol que les mesures estiguin consensuades amb totes les formacions polítiques, recullin les reivindicacions dels sectors econòmics i complementin tot el que manca al reial decret aprovat pel govern central. Així s’hi va comprometre després de l’assemblea anual de la Federació Empresarial Balear de Transports (FEBT) d’aquest dimecres. La presidenta garantí al sector del transport que les mesures contra els efectes de la guerra atendran les seves peticions. Les mesures que pretén implementar l’executiu aniran encaminades a reduir el factor de la insularitat, un fet que Prohens reiterà que no hi queda reflectit.

Notícies relacionades >

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT