El Parlament celebrarà dimarts, dia primer d’octubre, i dimecres 2 d’octubre el primer Debat de Política General de la legislatura. Així ho ha proposat la presidenta del Govern, Marga Prohens, mitjançant un escrit dirigit a la Cambra autonòmica. La presidenta obrirà dimarts que ve el debat amb la seva intervenció, que no tindrà límit de temps, i 24 hores després d’acabar serà el torn de les rèpliques dels grups parlamentaris. Segons el reglament de la Cambra, els debats són anuals a excepció que hi hagi un debat d’investidura, com va passar l’any passat, o una moció de censura.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa