Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Els portaveus de l'oposició han escoltat la intervenció de Prohens, la resta de diputats s'han unit a la protesta convocada per la Plataforma per a la Memòria Democràtica
La compareixença de la presidenta del Govern, Marga Prohens, específica sobre el pacte social i política per a la sostenibilitat, ha arrancat amb una reprensió al president del Parlament sobre l’incident amb la fotografia d’Aurora Picornell. Una imatge, la de dimarts, assegura Prohens, que no s’ajusta a la realitat del carrer i que tampoc és la que vol el Govern ni la societat, i fa una crida a la responsabilitat, també a la dels socialistes. Uns fets, que ha assegurat, que no són aïllats.
Només els portaveus de l’esquerra han escoltat la intervenció de Prohens, la resta de diputats s’han unit a la protesta al carrer. Allà, 450 persones segons la Policia Nacional, han demanat la dimissió de Le Senne.
Durant el torn d’intervenció, els partits de l’esquerra han carregat contra el president de la cambra autonòmica. Tres diputats de Vox han sortit de la sala de plens quan no es parlava de sostenibilitat, la qüestió oficial del dia. Mentrestant, el PP ha seguit en silenci les intervencions de l’oposició, que han dedicat una ovació final a Prohens ha tancat el debat.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada