Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
L'Ajuntament ha abalisat la cala després que el Govern advertís del perill que suposa la seva convivència
Les barques ja no poden entrar a la platja de Cala Pudent, as Mercadal. L’Ajuntament ha abalisat la cala per protegir els banyistes, després que el Govern advertís del perill que suposa la seva convivència.
Banyistes nedant tranquil·lament a Cala Pudent, sense por que cap barca els passi pel costat. Una imatge que, fa només un mes, hauria estat impensable: barques i persones compartien espai, sense cap canal nàutic. Ara, l’Ajuntament ha abalisat la platja i hi ha prohibit l’entrada d’embarcacions per “evitar riscos”.
La mesura ha estat molt ben rebuda pels usuaris habituals de la cala; però no tothom hi està d’acord. Els propietaris d’embarcacions i l’Associació d’empreses nàutiques han demanat a l’Ajuntament que en modifiqui el traçat. El consistori ja ha traslladat la proposta a Emergències. Volen trobar un equilibri: protegir la zona de bany, però permetre que les barques puguin acostar-s’hi amb seguretat. De moment, Cala Pudent és més segura, i els banyistes hi poden nedar tranquils.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants