Prohens, reelegida presidenta del PP de les Balears amb el 99,93 % dels vots
Sebastià Sagreras continua com a coordinador general
El personal de l'Àrea de Salut d'Eivissa i Formentera avisarà la grua municipal en cas d'incompliment
A partir d’ara els vehicles que estiguin aparcats més de tres dies al pàrquing de l’Hospital de Can Misses seran retirats per la grua municipal. Ho ha advertit l’Àrea de Salut d’Eivissa i Formentera, que implementarà les mesures de control per fer complir aquest termini de 72 hores màxim d’estacionament, establert per una ordenança aprovada el passat mes de febrer per l’Ajuntament.
Salut vol garantir el bon ús dels aparcaments per als pacients i familiars de l’hospital, així com per als professionals que hi treballen. L’única excepció serà en cas d’ingrés hospitalari, sempre que es comuniqui al personal de la garita de l’aparcament.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Sebastià Sagreras continua com a coordinador general
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa