Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Segons les previsions de l'Ajuntament, en funció dels resultats de les analítiques, es podria reobrir aquest dimecres
L’Ajuntament de Ciutadella ha hagut de prohibir-hi el bany a la Platja Gran de Ciutadella, que roman amb bandera vermella des de diumenge. El motiu és el vessament d’aigües fecals provocat per les pluges intenses de la nit del dissabte passat que van fer que la xarxa de clavegueram es desbordés.
Aquest dimarts mateix s’han agafat mostres per analitzar la qualitat de l’aigua i si les analítiques surten correctes, demà es podria canviar la bandera vermella per la verda i permetre, de nou, el bany que, en cap cas s’ha prohibit als replans de més enllà de la platja.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors