Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Diversos testimonis van veure una gran taca de gasoil dissabte passat
Sa Caleta, al municipi de Sant Josep de sa Talaia, roman tancada al bany des de diumenge per un vessament. Segons diversos testimonis, dissabte a la tarda va aparèixer una gran taca de gasoil que va afectar tota aquesta petita cala d’antigues casetes de pescadors.
Apunten que el líquid va entrar des des Codolar, probablement procedent d’alguna embarcació fondejada. Diumenge va quedar tancada al bany. Avui, l’aspecte de l’aigua és d’aparent normalitat, però els cartells encara assenyalen que el bany continua prohibit.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic