Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Pep Lluís Castelló, exusuari de l'entitat: "Ara som lliure, torn a ser jo, una persona alegre, dinàmica i amable"
Projecte Home compleix 23 anys donant atenció a les Pitiüses a persones amb algun tipus d’addicció. Actualment, 50 usuaris es troben en tractament a Eivissa i Formentera. Hem parlat amb Pep Lluís Castelló, un formenterer que després de dos anys de tractament, ha aconseguit recuperar-se.
Pep Lluís Castelló arriba avui al lloc on el van ajudar a deixar enrere les seves addiccions a les drogues. Però de visita, perquè ja està recuperat. Explica com va decidir-se a fer una passa endavant.
El 2022 Projecte Home atengué gairebé 180 persones, una trentena més que el 2019. Un augment que es deu també al fet que s’ofereixen més serveis. El que han notat, arran de la pandèmia, és un increment de casos relacionats amb el consum d’alcohol.
I a pandèmia també ha fet augmentar els casos d’addicció a les pantalles, sobretot entre els més joves. I una altra dada, les dones no demanen tanta ajuda com els homes, i tarden més a fer-ho. Dones o homes, el que és cert és que en poden sortir, i com a mostra, aquesta reflexió de per què és tan important fer-ho: “Ara som lliure, torn a ser jo, una persona alegre, dinàmica i amable”, diu en Pep Lluís.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat