Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

La inversió serà de prop de 700.000 euros
Tota la zona de dalt Cala Corb, al municipi des Castell, quedarà totalment reurbanitzada. El carrer Fàbregues, on en l’actualitat hi passen els cotxes, es convertirà en un passeig que serà d’ús exclusiu per a vianants. S’elimina així la zona de contenidors i el pipicà, que causava moltes queixes dels vesins de la zona, sobretot durant l’estiu.
El projecte, que té un pressupost de 668.000 euros, preveu la construcció d’un nou carrer entre Bon Aire i Santa Bàrbara. També es crearà una zona enjardinada i unes escales de gran amplitud que comunicaran els diferents nivells. A la part de dalt, s’hi ubicarà un mirador amb vistes al port i un parc infantil.
Les obres tindran una durada aproximada de 8 mesos i l’Ajuntament preveu que comencin l’any que ve. Amb aquesta actuació, i en espera que el Ministeri de Medi Ambient doni el vist-i-plau per reprendre les obres del moll, aturades des de fa dos anys per l’afectació d’un corall protegit, Cala Corb presentarà una imatge completament renovada.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç