Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
La Fiscalia General de l'Estat mostra la seva preocupació per l'increment de cases mòbils en sòl rústic o no urbanitzable
D’ençà de la pandèmia, a les Illes, ha augmentat el nombre de gent que viu a casetes prefabricades o en caravanes instal·lades a solars. No obstant, la majoria d’aquests tipus d’habitatges no disposen de llicència.
La Fiscalia General de l’Estat ha remès un document a tots els fiscals de Medi Ambient i Urbanisme en què reconeix la preocupació per la proliferació de cases mòbils en sòl rústic o no urbanitzable. L’escrit adverteix que sovint s’ofereix aquest producte assegurant que hi ha un buit legal, quan no és així, i apunta que els tribunals han posat de manifest en reiterades ocasions que els habitatges prefabricats requereixen llicència d’obres.
El problema s’intensifica quan, a més a més, es fa negoci amb aquest tipus d’habitatge. Com, per exemple, passa en una finca de Sencelles. L’amo l’ha parcel·lada i en lloga els diferents espais per viure-hi. Aquest cas ja està denunciat i el primer judici serà el setembre de 2024.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Entre les propostes, hi ha la reducció de l'activitat turística