Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
Els grups de delictes tecnològics de la Guàrdia Civil i la Policia Nacional recomanen denunciar qualsevol sospita a ciberestafas@guardiacivil.org i mallorca.participacion@policia.es
Fa cinc setmanes que estem confinats. Passem més temps a casa i per tant l’ús d’internet i les xarxes socials augmenta. La Policia Nacional i La Guàrdia Civil adverteixen que estan proliferant les estafes arran del coronavirus. Demanen doncs que estiguem ben atents.
S’ha d’estar ben informat i a través dels canals oficials. Per això no ens hem de creure tot el que es publica a les xarxes socials i als diferents canals d’Internet. Així ho adverteixen els agents, que recomanen estar molt atents, sobretot aquests dies, que les notícies falses són més habituals.
Molta atenció als remitents dels correus electrònics, no els hem d’obrir si desconeixem qui ho envia, tampoc els arxius amb informació sobre la COVID-19. I res de descarregar o instal·lar aplicacions no oficials relacionades amb el coronavirus.
També molta cura amb les compres en línia. Hem de fer-ho a través de les plataformes que són més conegudes.
Els grups de delictes tecnològics de la Guàrdia Civil i la Policia Nacional recomanen denunciar qualsevol sospita a través dels seus correus electrònics. ciberestafas@guardiacivil.org i mallorca.participacion@policia.es.
Notícies dubtoses i rumors en temps de confinament
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears