Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

Treballadors d'empreses o autònoms poden treballar aquí per entre 120 i 180 euros al mes, un preu inferior als lloguers actuals de locals
En total ja s’arriba a una desena d’espais de cotreball a Menorca. Durant els darrers mesos se n’han obert diversos, un dels quals és aquest, Isla House, situat al centre de Maó. Moltes empreses han instaurat el treball a distància, i aquests espais sorgeixen, també, per no haver d’estar sols a casa davant una pantalla.
Poden treballar aquí per entre 120 i 180 euros al mes, un preu inferior als lloguers actuals de locals per a oficines o despatxos a Menorca.
Un altre centre de cotreball està situat a Nanai Studio, un estudi creatiu de Maó, on també reben clients que han de fer teletreball o creadors que cerquen espais per intercanviar idees.
Són locals ja molt instaurats en altres ciutats del món. Els gerents també veuen, en els nòmades digitals, una manera d’ajudar a allargar la temporada turística de l’illa.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions
Els protocols festius inclouen un règim sancionador que defineix les infraccions