Nou radar a Ciutadella per evitar excessos de velocitat al nucli urbà
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Treballadors d'empreses o autònoms poden treballar aquí per entre 120 i 180 euros al mes, un preu inferior als lloguers actuals de locals
En total ja s’arriba a una desena d’espais de cotreball a Menorca. Durant els darrers mesos se n’han obert diversos, un dels quals és aquest, Isla House, situat al centre de Maó. Moltes empreses han instaurat el treball a distància, i aquests espais sorgeixen, també, per no haver d’estar sols a casa davant una pantalla.
Poden treballar aquí per entre 120 i 180 euros al mes, un preu inferior als lloguers actuals de locals per a oficines o despatxos a Menorca.
Un altre centre de cotreball està situat a Nanai Studio, un estudi creatiu de Maó, on també reben clients que han de fer teletreball o creadors que cerquen espais per intercanviar idees.
Són locals ja molt instaurats en altres ciutats del món. Els gerents també veuen, en els nòmades digitals, una manera d’ajudar a allargar la temporada turística de l’illa.
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes