Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Organització Mundial de la Salut considera que és "una bona notícia" però recorda que encara queda un llarg camí al davant
La vacuna contra el coronavirus que desenvolupa la universitat britànica d’Oxford sembla “segura” i estimula el sistema immunològic.
Així es desprèn dels resultats de les primeres fases de l’estudi, qualificats de “molt prometedors”, i que ha fet públics la revista mèdica “The Lancet”.
Ara s’han de dur a terme assajos a major escala, a fi de determinar si els anticossos són suficients per oferir protecció a llarg termini contra la malaltia.
L’Organització Mundial de la Salut considera que és “una bona notícia” però recorda que encara queda un llarg camí al davant perquè l’assaig es realitzi a una escala real.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins