Minut de silenci a Felanitx per la dona finada durant la tempesta
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
L'Organització Mundial de la Salut considera que és "una bona notícia" però recorda que encara queda un llarg camí al davant
La vacuna contra el coronavirus que desenvolupa la universitat britànica d’Oxford sembla “segura” i estimula el sistema immunològic.
Així es desprèn dels resultats de les primeres fases de l’estudi, qualificats de “molt prometedors”, i que ha fet públics la revista mèdica “The Lancet”.
Ara s’han de dur a terme assajos a major escala, a fi de determinar si els anticossos són suficients per oferir protecció a llarg termini contra la malaltia.
L’Organització Mundial de la Salut considera que és “una bona notícia” però recorda que encara queda un llarg camí al davant perquè l’assaig es realitzi a una escala real.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
La droga entrava amagada dins de cotxes, que s'embarcaven en les línies marítimes regulars des de València o Barcelona
Ja és a casa, a Mallorca, amb la seva família