Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

L'Organització Mundial de la Salut considera que és "una bona notícia" però recorda que encara queda un llarg camí al davant
La vacuna contra el coronavirus que desenvolupa la universitat britànica d’Oxford sembla “segura” i estimula el sistema immunològic.
Així es desprèn dels resultats de les primeres fases de l’estudi, qualificats de “molt prometedors”, i que ha fet públics la revista mèdica “The Lancet”.
Ara s’han de dur a terme assajos a major escala, a fi de determinar si els anticossos són suficients per oferir protecció a llarg termini contra la malaltia.
L’Organització Mundial de la Salut considera que és “una bona notícia” però recorda que encara queda un llarg camí al davant perquè l’assaig es realitzi a una escala real.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Demanen recuperar els drets perduts durant l'etapa concursal de l'empresa, en què la plantilla va renunciar al 25% del seu salari