Primer de Maig marcat pel “No a la guerra” i el problema d’accés a l’habitatge
Unes 1.500 persones han sortit a Palma en les manifestacions convocades per a aquest matí pels principals sindicats
El pollastre pagès, l'anyell, la porcella o la sobrassada seran alguns dels productes més venuts
Més de trenta productors participen d’una nova campanya per promocionar els productes locals, centrada en les festes de Nadal. A la presentació ha estat Vicent Marí, president del Consell d’Eivissa, acompanyat per Josep Lluís Joan, tècnic eivissenc d’Agricultura.
Per aquestes dates els mercats es plenen de famílies que comencen a preparar els menjars més típics. Alguns d’ells compren producte local habitualment al Mercat Vell d’Eivissa.
El pollastre pagès, l’anyell, la porcella o la sobrassada seran alguns dels productes més venuts durant les properes setmanes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Unes 1.500 persones han sortit a Palma en les manifestacions convocades per a aquest matí pels principals sindicats
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
Hi ha compradors que arriben a pagar 100.000 euros per parcel·les de 7.000 m²