Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Tindrà 141 llits, costarà 2,7 milions i farà créixer en un 70% l'oferta actual, ja que els sis hotels de l'illa sumen sols 202 places
La societat Moreno Manso SL promou la conversió de les cases de lloc i els edificis agraris de Son Vell, a Ciutadella, en un hotel rural de 141 places. La inversió prevista puja a 2.659.000 euros. En cas de construir-se, serà l’hotel rural més gran de Menorca on, ara mateix, es comptabilitzen tan sols sis establiments i 202 places d’aquesta modalitat d’allotjament turístic.
El Consell insular de Menorca, que n’ha de donar l’autorització definitiva, té registrats també 24 agroturismes que contenen 378 places. En total, l’oferta d’allotjament turístic al camp suma 580 llits.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys