Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

Tindrà 141 llits, costarà 2,7 milions i farà créixer en un 70% l'oferta actual, ja que els sis hotels de l'illa sumen sols 202 places
La societat Moreno Manso SL promou la conversió de les cases de lloc i els edificis agraris de Son Vell, a Ciutadella, en un hotel rural de 141 places. La inversió prevista puja a 2.659.000 euros. En cas de construir-se, serà l’hotel rural més gran de Menorca on, ara mateix, es comptabilitzen tan sols sis establiments i 202 places d’aquesta modalitat d’allotjament turístic.
El Consell insular de Menorca, que n’ha de donar l’autorització definitiva, té registrats també 24 agroturismes que contenen 378 places. En total, l’oferta d’allotjament turístic al camp suma 580 llits.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo
Missatges de WhatsApp, fotos familiars i testimonis han servit perquè l'Audiència capgiri el testament