Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

Enguany s'espera més gent de l'habitual després de suspendre's la marxa que organitzava el Grup Güell
Prop de 10.000 persones participaran demà vespre a la pujada a Lluc a Peu de la Part Forana. Enguany s’espera més gent de l’habitual després de suspendre’s la marxa que organitzava el Grup Güell. Prop de 90 voluntaris de Protecció Civil vetlaran per la seguretat dels marxaires.
La plaça del Bestiar d’Inca serà el punt de sortida oficial. Demà, a les quatre i mitja de la matinada, es concentraran aquí els marxaries d’un bon grup de pobles participants per partir plegats. Alguns ja duran unes hores caminant.
90 voluntaris de Protecció Civil, coordinats per la direcció general d’emergències, garantiran la seguretat.
Enguany s’espera un augment de participants, que podrien arribar als 10.000, perquè s’hi han sumat marxaires que es quedaren sense poder fer el Guell a Lluc a peu. I tot i que la previsió meteorològica apunta niguls l’organització no està preocupada. L’112 recomana als participants marxar en fila i per l’esquerra per evitar accidents.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases