Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Acusen el partit de "manca de democràcia interna", en imposar el candidat a les eleccions municipals
És una de les figures històriques del PP de Calvià. Francisca Massot fa més de 30 anys que hi està afiliada. Fins a la setmana passada: “Estic molt decebuda”, assegura. El detonant ha estat l’elecció, per part de la direcció autonòmica del partit, del candidat municipal, un desconegut Juan Antonio Amengual, en detriment de la fins ara portaveu municipal Luisa Jiménez. Un sentiment compartit per gairebé 200 afiliats, els quals ja han presentat la seva renúncia.
Acusen la presidenta popular, Marga Prohens, de manca de democràcia interna i de no trepitjar el seu municipi. I reclamen primàries per poder reconduir la situació, un escenari que fonts del PP descarten per complet. Asseguren que Amengual és el candidat elegit per guarir velles ferides en el si de la Junta Local i resten importància al nombre de baixes, que ja suposen, gairebé, un 10 % dels 2.100 afiliats calvianers.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície