El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La comunitat d'Alcohòlics Anònims d'Eivissa detecta un usuari cada vegada més jove
50 són d’Eivissa, la resta han vengut de diferents indrets d’Espanya. Tots formen part d’Alcohòlics Anònims i aquest cap de setmana comparteixen les seves experiències. La major part ja ha aconseguit deixar la beguda, però han de continuar lluitant dia a dia per tal d’evitar una recaiguda.
La comunitat d’Alcohòlics Anònims d’Eivissa es va engegar als anys vuitanta. Avui assisteixen a les seves reunions unes 60 persones. Detecten una baixada en l’edat mitjana de l’usuari que ja ronda els 40 anys. També que cada vegada s’hi atraquen més dones.
El grup Al- Anon ajuda a familiars d’alcohòlics. Ells també participen en les jornades.
Una convivència amb trobades, intercanvis d’experiències de recuperació i molts d’ànims per als nous usuaris.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades