Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El cap de servei de Microbiologia de Son Espases assegura que fins a principis de 2021 no podrem fer servir la vacuna contra el Covid-19
Avui vos mostram imatges del laboratori on es troben algunes de les mostres de test per detectar les possibles infeccions per coronavirus. Segons el personal del servei de microbiologia de Son Espases, només ahir al matí se n’havien analitzat més de 300.
El virus ja sabem com és, però ara la prioritat és trobar-ne el remei, la vacuna per combatre’l. La Xina assegura que ja l’ha trobada, i ara començarà les proves per aplicar-les als éssers humans. A Europa, inclòs Espanya, també hi ha investigadors fent feina per trobar l’antídot contra el COVID-19. Això sí, en els casos més optimistes, no arribarà fins a inicis de l’any que ve.
Aquest és l’equip de Microbiologia de l’Hospital de Son Espases. Les seves investigacions cerquen millorar la salut de les persones. Ells, com la resta del món, tenen la mirada fixada en els col·legues d’altres laboratoris, que tenen en marxa la recerca de la vacuna contra el COVID-19. Els xinesos els duen avantatge, però no són els únics que investiguen.
Des que uns investigadors com els xinesos asseguren que tenen la vacuna, fins que arriba a les nostres mans, hi ha un procés que s’ha de seguir.
Davant algunes informacions que afirmen que la vacuna ja estarà disponible a la tardor, el doctor Oliver hi posa seny.
Mentre arriba l’antídot definitiu, l’equip de Microbiologia de Son Espases continuarà fent la seva feina d’anàlisi i recomanant a la població, sobretot, prudència, paciència i precaució.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13