Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
Ara comença el procés per seleccionar les 25 finalistes que es reuniran al maig
134
Decelera Menorca, la desacceleradora de start-ups abans anomenada Menorca Millennials, prepara ja nova edició del programa, que se celebrarà del 24 de maig al 4 de juny a Menorca. Aquest any, quasi 500 empreses emergents han presentat la seva candidatura per ser seleccionades com una de les 25 millors start-ups tecno-sostenibles que participaran en el programa. Una xifra que suposa un 44% més que el 2018.
Les start-ups que s’han presentat són molt diverses, tant en la fase de desenvolupament en el qual es troben, així com en el sector en el qual treballen. Intel·ligència Artificial, blockchain i big data són els àmbits majoritaris entre les candidates del 2019.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
D'altra banda, la jutge pel cas de la mort de la nounada ja ha assenyalat per a dimarts que ve una vista amb ella en relació amb la seva situació processal