Logo IB3N
X

Prop de 600 professionals sanitaris participen en la 33a edició de l’Escola de Salut Pública de Menorca

Les desigualtats socials de la salut, la immigració i la violència masclista o la salut infantil són alguns dels temes que tractaran

20/09/2022 [Actualitzat: 24/03/2023]

Prop de 600 professionals sanitaris participen en la 33a edició de l’Escola de Salut Pública de Menorca

160

L’Escola de Salut Pública de Menorca recupera la presencialitat a la seva trenta-tresena edició. S’ha inaugurat oficialment avui dematí a l’Illa del Llatzeret, a Maó, amb prop de 600 professionals sanitaris inscrits. La vessant social és la protagonista de l’edició d’enguany. Des d’avui i fins dia 28 de setembre se celebraran 9 cursos i 10 trobades sobre temàtiques relacionades amb els reptes de la salut pública. Les desigualtats socials de la salut, la immigració i la violència masclista o la salut infantil; entre d’altres. Avui, a les 8 del vespre, se celebrarà la primera conferència “Atenció primària o barbàrie” a la seu de l’Institut Menorquí d’Estudis, a Maó.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella