Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

El centre d'art contemporani d'Alaior sorpren els turistes per la qualitat de la proposta
Bona part dels visitants del Centre d’Art Contemporani d’Alaior, el LOAC, han estat turistes que no amaguen la seva sorpresa per haver trobat una col·lecció de tantes primeres figures de l’art contemporani a un poble de poc més de 9mil habitants.
Inaugurada fa tot just 3 mesos gràcies a la cessió desinteressada d’uns col·lecionistes, la proposta d’Alaior contemporani no acaba en les dues plantes d’exposició de l’edifici de les antigues escoles, sinó que es completa amb la visita de l’església de Gràcia. Renombrada ara com a Capella Abramovic, l’espai s’ha reservat a la reina de les performances i ha aconseguit atraure les mirades de mitjans de comunicació internacionals.
El LOAC tancarà la seva primera temporada estival amb una mitjana de 68 entrades venudes cada dia i puntes de més d’un centenar de visitants. Les portes es mantindran obertes tot l’any per al turisme desestacional i per al públic local, com les visites escolars.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella
Jaime Martínez, batle de Palma: "Si fos per mi ja haurien entrat els buldòzers la setmana passada"