Intervenen més de 1.600 falsificacions a Porto Cristo
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual

A Ciutadella, algunes assistents han aprofitat per reivindicar la participació femenina a la qualcada de Sant Joan
La manifestació de Maó ha estat el punt final de la festa feminista que s’ha celebrat durant tot el dimarts al parc des Freginal amb música, paella i tallers diversos organitzat per l’organització sense ànim de lucre Mendó Batucada.
Unes 400 manifestants han acompanyat el grup de percussió amb pancartes i balls des del principi però durant el recorregut pel centre de la ciutat s’hi han anat afegint més persones que han volgut unir-se a la lluita per la igualtat. Durant més d’una hora els tambors han reivindicat la llibertat de les dones.
A la concentració de Ciutadella, iniciada a la plaça de les Palmeres i animada pel grup Batucart, algunes assistents han aprofitat per reivindicar la participació de la dona en la qualcada de Sant Joan.
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases
La Guàrdia Civil investiga l'atac a set autobusos, d'una de les empreses concessionàries, que han patit danys amb diversos vidres romputs