Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

La protectora d’animals de Maó demana als amants dels animals que acullin temporalment un ca mentre no troben una casa de manera definitiva. La canera va acollir 611 animals durant l’any passat. Un projecte que ha aconseguit salvar la vida de centenars de cans i que aquest mes coneixem gràcies al programa de responsabilitat social d’IB3, “Tots donam una mà”. Joana Carreres, la presidenta de la Protectora d’Animals de Maó, dóna les dades d’adopcions de cans.
Així mateix, pretenen sensibilitzar els ciutadans sobre aquesta matèria, a més de vetllar pel no patiment de la resta d’éssers vius.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar